Portfolio & Cases

Mooie merken verdienen het om op een pakkende manier verteld te worden. Cherry LAB laat brands en bestemmingen shinen. Dit is te zien in aan ons portfolio & cases.  Trends zijn ons strategisch uitgangspunt en we zetten altijd een inline communicatie benadering in. We zorgen voor zichtbaarheid online, in print, op de radio en TV, op een event of in de stad!

Cherry LAB heeft al heel wat mooie kersen op de taart mogen zetten voor organisaties binnen de reisbranche: van verkeersbureaus tot reisorganisaties en van hotels tot luchtvaartmaatschappijen.

Portfolio en cases
Portfolio Cherry LAB
Cherry LAB RMJH

Hartjescampagne - Reis met je Hart

Graag bouwen aan je naamsbekendheid maar beschik je niet over de nodige (financiële) middelen? Dat kan ook anders! Cherry LAB startte in de zomer van 2016 pro bono met de pr voor stichting Reis met je Hart en introduceerde de doorlopende hartjescampagne om meer bekendheid voor de stichting te verkrijgen via online media en social influencers.

Portfolio - camptoo wanderlust Cherry LAB

Trendonderzoek & PR campagne - Camptoo

‘Airbnb on wheels’ Camptoo is booming! Zij brengen particuliere (ver)huurders van campers en caravans bij elkaar. Aan de hand van een rapport waarin we de huidige reisbehoeften en kampeer- en deeltrends onderzochten, hebben we Camptoo als first mover op de kaart gezet via dagbladen, tijdschriften, blogs, vlogs en websites.

Portfolio - Zwitserland toerisme

Influencer PR - Zwitserland Toerisme

In korte tijd een bestemming online op de kaart? Wij ontwikkelden voor Zwitserland Toerisme een influencer campagne rondom de Grand Tour of Zwitserland! 10 online influencers reisden af naar Zwitserland en legden elk een etappe af.

Friesland Portfolio

Online Influencer Event #FoodiesFriesland - Merk Fryslân

Met het evenement #FoodiesFriesland voor Merk Fryslân namen we invloedrijke foodbloggers en –vloggers mee op Friese Foodtour naar al het lekkers wat Friesland te bieden heeft. Een dag vol proeverijen en zelf kokkerellen; de ultieme foodexperience waar nog langer over werd nagepraat!

srprs.me

Inline PR & Pop-up stores Campagnes - srprs.me

Denk je srprs.me, dan denk je verrassingsreis. Vanuit pop-up stores stuurde srprs.me reizigers rechtstreeks, in één vlucht of weg, op reis naar destination unknown. Wij verzorgen de volledig cirkel van PR waaronder de campagne rondom de pop-up stores op Schiphol en in de Kalverstaat.

Portfolio Vesper

Launch PR Campagne - Vesper Hotel

‘Leisure is an art’, het credo van boutiquehotel Vesper. We laten high end lifestyle- en designmedia deze lijfspreuk ervaren in dit stijlvolle design-, kunst- en gastronomieparadijs en realiseren zo nationale en internationale media-aandacht.

Portfolio VisitNorway

Trendonderzoek - VisitNorway

Voor VisitNorway verdiepten we ons met een trendonderzoek in de wereld van de outdoor-reiziger van de toekomst. Wat wil de reiziger in Noorwegen beleven en hoe kan hierop worden ingespeeld? We gaven een presentatie tijdens hun jaalrijkse travel trade workshop.

Porfolio Storymakers Event

Influencer Event - Storymakers

Waarom zijn online publicisten de ideale samenwerkingspartners om je merkverhaal te vertellen? Omdat de toekomst van storytelling ligt in persoonlijke, native content! Bij ons eigen Storymakers Event koppelen we jaarlijks 130 online publicisten aan 45 brands en bestemmingen.

Portfolio - Icelandair

Corporate Communicatie & Influencer PR - Icelandair

IJsland is te mooi om niet op je travel bucketlist te hebben. Daarom verzorgen we voor luchtvaartmaatschappij Icelandair alle corporate communicatie en Influencer PR voor de campagne #mystopover. We maken van media ambassadeurs en zorgen dat de consistente groei van de luchtvaartmaatschappij onder de aandacht komt.

Portfolio Sanoma

Trendonderzoek - Sanoma

Waar liggen de kansen op het gebied van content(samenwerkingen) in de reisbranche? Welke trends mogen echt niet ontbreken in de contentplanning? Voor mediabedrijf Sanoma verzorgen we regelmatig presentaties voor de topredacteuren over de nieuwste trends op reisgebied.

Portfolio Martinhal

Inline PR & Brand Alliances - Martinhal Family Resorts & Hotels

Voor families die zich graag wanen in luxe is er in Portugal geen betere optie dan de Portugese 5* keten Martinhal Family Resorts & Hotels. Door middel van Inline PR activiteiten en brand alliances in de vorm van photoshoots, flyering en winacties brachten we deze super resorts onder de aandacht in het hart van de doelgroep.

Portfolio Turismo do Alentejo

Volledige Representatie - Turismo do Alentejo

De ongerepte Portugese regio Alentejo heeft veel te bieden. Toerismeportaal Turismo do Alentejo wees ons daarom aan om dit gebied onder de aandacht te brengen onder de Benelux-reiziger. Cherry LAB verzorgde de volledige representatie voor 2014 en 2015: van PR plan tot sales.

Porfolio VistBerlin

PR & Marketing Pop Into Berlin – visitBerlin

Pop into Berlin! Deze kreet was een week lang overal te vinden in Amsterdam, van in het Parool tot op de website van Harpers Bazaar tot in tuk tuks die bezoekers naar deze pop-up store brachten in de Utrechtsestraat. Een geslaagde allround PR- en promotionele actie voor visitBerlin.

Porfolio Motel One

Corporate Communicatie & PR Events - Motel One

De Duitse design meets budget Motel One keten heeft ook vestigingen in Amsterdam en Brussel. Cherry LAB is de partij die alle corporate communicatie en PR projecten verzorgt. Van persberichten tot openingsevents en van proefovernachtingen tot interviews met het management in de vakmedia.

Portfolio Eurocamp boomhut

Influencer PR & Marketing - Eurocamp

Hoe kun je beter over iets schrijven dan door het te beleven? Wij lieten invloedrijke en (online) influencers de lijfspreuk Eurocamp, alle vrijheid ervaren door het opzetten van mooie influencer marketing campagnes. Resultaat? Ambassadeurs in de juiste doelgroep en native content.

Portfolio ANVR

Trendonderzoek & Corporate PR - ANVR

In samenwerking met het ANVR voerden wij een trendonderzoek uit naar de veranderende behoeften en belevingen van reizigers om zo een voorspelling te kunnen doen over reizen anno 2025. Dit resulteerde in het rapport Travel Experience Tomorrow dat we vervolgens met persoonlijke pitches onder de aandacht brachten bij diverse online media. Resultaat? Meer dan 30 online publicaties en een vergrote awareness voor het trendonderzoek.

Portfolio Icelandair

PR Campagnes Stopover Buddies - Icelandair

Hoe tof is het om een stopover op IJsland te hebben als je op weg bent naar Noord-Amerika? Dat dacht Icelandair ook. Om de ervaring net even een extraatje te geven werd de Stopover Buddies campagne gelanceerd. Na het grote succes van de 1e editie, besloot Icelandair een nieuwe versie in het leven te roepen: de Celebration Stopover Buddy service. Deze nodigde uit om iets te vieren op IJsland met de hulp van een local buddy. Wij verzorgden de PR rondom deze campagnes!