Inline PR & Brand alliances – Martinhal Family Resorts & Hotels

Martinhal Family Resorts & Hotels in hart doelgroep

Voor de family friendly keten in luxe resorts Martinhal Family Resorts & Hotels zorgen we door een focus op peer to peer marketing voor zichtbaarheid binnen de doelgroep: families die houden van luxe tijdens hun vakantie in Portugal.

Cherry LAB Martinhal Sagres
Cherry LAB Lief Lifestyle & Martinhal

Wie en waarom? Creatieve peer to peer marketing

Martinhal wil op een creatieve, persoonlijke en efficiënte manier hun stijlvolle resorts onder de aandacht brengen bij upmarket gezinnen in de Benelux. Toffe samenwerkingen met media en andere luxe merken zorgen ervoor dat het merk wordt gepresenteerd binnen de doelgroep.

Strategie? Inline PR en brand alliances

Cherry LAB werkt samen met online influencers, dagbladen en lifestyle redacties om Martinhal middels inline PR onder de aandacht te brengen. Daarnaast zetten we met gesloten beurs brand alliances op met lifestyle en family brands zoals Lief!, Lifestyle en Naïf Babycare.

Tools?

  • On trend content: persberichten & Social PR
  • brand alliances d.m.v. winacties die worden aangejaagd in nieuwsbrief, blog en social
  • Fashionshoots
  • In-store visibility en sales promotie bij brand alliance partners
  • Representatie op niche family events in de Benelux
  • Media updates
  • Ambassadeurschappen
  • Mediareizen

Resultaat? Martinhal bekend in hartje doelgroep

Door de tweeledige aanpak van vele brand alliances en PR zorgen we ervoor dat Martinhal all year round zichtbaar is bij de doelgroep upmarket families. Niet alleen online en social en in print, maar ook in offline winkels, folders van andere merken en door middel van leaflets met kortingsacties in goodiebags. We realiseerden daarnaast een significante toename in de fanbase en het e-mailadressen bestand.

Showcase