Inline PR & Campagnes pop-up stores – srprs.me

You’ll go wherever you’re meant to go

Niks spannender dan op verrassingsreis gaan naar een onbekende bestemming. Cherry LAB vertegenwoordigt met trots srprs.me in Nederland en Vlaanderen. Voor de campagne rondom de pop-up stores stuurden we influencers op blind break en brachten we het concept inline onder de aandacht.

srprs.me
srprs.me pop-up store

Wie en waarom? The journey is the destination

Het gaat niet om de bestemming, maar om de reis ernaartoe. Het doel van blind break organisatie srprs.me is dat iedereen minstens één blind break in zijn leven ervaart. Doel van de campagne was het vergroten van de naamsbekendheid, de traffic naar de website verhogen en het merk fysiek gestalte geven.

Strategie? Nieuw merk in één keer op de kaart

Cherry LAB verzorgde de communicatie en PR van de pop-up stores. Door op hetzelfde moment voor alle kanalen content aan te leveren was srprs.me vanuit het niets overal aanwezig: radio, TV, social media, lokale dagbladen. De campagne was er op gericht de merknaam te laden. Door een multimediale inzet werd er voor srprs.me een enorme piek gegenereerd in de exposure rondom de merknaam, zowel in-store als online en offline. Daarnaast werden online influencers op srprs.me trips gestuurd met vertrek uit de pop-up store.

Tools? Influencer PR & marketing

  • Media Updates
  • Media Lobby
  • Mediaborrel in pop-up stores
  • Trips voor influencers
  • Interviews
  • Winacties op radio

Resultaat? srprs.me on the map

De brand srprs.me staat dankzij de constante PR lobby en twee campagnes rondom de pop-up stores in één keer on the map. Door interviews op tv en op de radio, de aankondiging van srprs.me in drie radioprogramma’s, 30 persoonlijke ervaringsartikelen met 150 social posts en 100 artikelen naar aanleiding van de media-lobby kan niemand meer om srprs.me heen.

Showcase