Corporate Communicatie & Influencer PR – Icelandair

Icelandair: voor avontuurlijke reizigers

Omdat IJsland niet mag ontbreken op de bucketlist van elke ondernemende reiziger, promoten we voor vliegtuigmaatschappij Icelandair dit land én een #mystopover campagne voor de Nederlandse en Vlaamse avonturiers.

PR Icelandair
PR Icelandair

Wie en waarom? Allround PR

Voor Icelandair verzorgen we het hele spectrum van PR. Van het verzenden van nieuws over corporate financiële resultaten en vluchtroutes, tot events, mediareizen en campagnes. Het doel is Icelandair consistent en kwalitatief zichtbaar maken in een breed scale van media. Nadruk ligt op de #Mystopover campagne, waarbij het mogelijk is om kosteloos zeven nachten op IJsland te verblijven als stop-over naar Canada of de VS.

Strategie? Altijd in het nieuws

Door een strategie gericht op enerzijds het delen van veel nieuws en inspirerende content niet alleen over Icelandair, maar ook over het land IJsland en anderzijds het opzetten van ambassadeursschappen en mediareizen blijft Icelandair dag in dag uit verschijnen op media in print, online en op social.

Tools?

  • Corporate persberichten
  • Media updates met content over nieuwtjes met betrekking tot IJsland en bestemmingen overzee
  • Mediareizen
  • Interviews met marketing, communicatie en reistitels
  • Influencer marketing campagne met bloggers, vloggers en social media iconen
  • PR-evenementen
  • Rapportage met zichtbaarheid in de media

Resultaat? Icelandair top of mind

Luchtvaartmaatschappij Icelandair is top of mind bij iedereen die naar IJsland wil vliegen of hier een stopover wilt maken op weg naar Canada of de Verenigde Staten. Door de influencer campagnes komt de mooie natuur van IJsland tevens terecht in het hart van een community met liefhebbers van spectaculaire natuur. In 2015 realiseerden we over 550 publicaties in dagbladen, magazines, blogs en op TV.