Corporate Communicatie en PR Events – Motel One

Motel One – Great design for little money
De unieke propositie van Motel One is het waard om groots verspreid te worden in het medialandschap. Door middel van breed opgezette corporate communicatie wist iedereen wat design on a budget inhoudt.

Motel One
Motel One - Cherry LAB

Wie en waarom? Introductie design hotel keten voor prijsbewuste reizigers

Motel One is het ideale hotelconcept voor diegenen die in stijl wil reizen, maar
zonder hier het volle pond voor hoeven te betalen. Fijn nieuws dus voor de Beneluxreizigers dat het concept nu ook hier is geopend.

Strategie? Publicaties op basis van ervaring

Met een focus op prijs vs kwaliteit, het moderne interieur, free wifi en de centrale locaties pitchten we het Motel One concept aan media aan creëerden we zo veel native content binnen de peer-to-peer doelgroep. Daarnaast koppelden we trends aan Motel One nieuws en pitchten we verhalen over de steden van de Motel One hotels aan journalisten en bloggers.

Tools?

  • PR events
  • Interviews
  • Corporate persberichten
  • B2C persberichten
  • Marketing: winacties
  • Proefovernachtingen met media
  • Vertegenwoordiging op media events zoals #storymakers

Resultaat? Corporate nieuws Motel One in vak- en publieksmedia

In 2 jaar hebben we meer dan 500 publicaties gerealiseerd in dagbladen, horecavakmedia, blogs, lifestyle magazines en travel media. Native content op basis van overnachtingen was hierbij key. Paradepaardje: cover interview met COO Daniel Mulder in hét horecavakblad Misset Horeca.