Launch PR campagne – Vesper Hotel

Branding Vesper Hotel

Vesper is hét boutiquehotel voor iedereen die houdt van the good life. Design, kunst en gastronomie smelten samen in dit mooie hotel aan de Noordzee waar wij de branding en launch campagne voor deden. Vesper Hotel is het eerste boutiquehotel aan de Nederlandse kust, de ondernemers werden verkozen tot Ondernemers van het Jaar.

Vesper Hotel
Vesper Hotel

Wie en waarom? Introductie high end paradise aan zee

Vesper is de parel van het Noordwijkse strand. Om de introductie van het boutique hotel Vesper op de kaart te zetten bij de kosmopoliet uit de Randstad werden we ingeschakeld om zeer specifieke high end media te benaderen om het nieuwe hotel in de schijnwerpers te zetten binnen een high end doelgroep.

Strategie?

Om al het moois wat dit boutique hotel te bieden heeft onder de aandacht te brengen en het concept te lanceren gingen we voor een multimediale campagne op maat waarbij we designlovers, lifestylemedia en nieuwsmedia persoonlijk benaderden en lieten kennismaken met het hotel. Ook zorgen we voor interviews met interieurmedia.

Tools?

  • Media Updates met content op maat
  • Medialobby met inspirerend beeldmateriaal
  • Coördinatie proefslapen Top 40 key media
  • Kleinschalige en persoonlijke mediapresentaties in het Cherry LAB
  • Social PR

Resultaat? Succesvolle introductie hartje doelgroep

Vesper is succesvol geïntroduceerd in hartje doelgroep. Werkelijk iedereen was enthousiast over Vesper en alle mediabezoeken hebben geresulteerd in mooie publicaties, van online tot social tot dagbladen. Het aantal meldingen in voor de doelgroep relevante lifestyle media was 80. Het aantal artikelen op blogs was 95.

Showcase