srprs.me steunt goede doel met heitje voor karweitje

Delen is het nieuwe vermenigvuldigen. srprs.me en stichting Reis met je Hart sloegen de handen ineen voor een geslaagde social sharing campagne waarbij srprs.me door middel van heitje voor karweitje minderbedeelde gezinnen gesponsord op reis stuurt. In een maand tijd zamelde srprs.me in samenwerking met de stichting Reis met je Hart met donaties en ‘heitje voor karweitje’ geld in. Zo konden gezinnen die wegens hun financiële situatie zelf geen vakantie kunnen veroorloven toch op reis!

Spontaniteit terugbrengen in de reiswereld. Voor iedereen.
srprs.me vindt het belangrijk om spontaniteit terug te brengen in de reiswereld. Dit doen zij door reizen aan te bieden waarbij de bestemming tot vlak voor vertrek nog een verrassing blijft. Reizen is echter niet voor iedereen vanzelfsprekend: minderbedeelde gezinnen hebben hun prioriteiten vaak anders liggen. Met hun ‘social sharing-campagne’ haalde srprs.me daarom geld op om ook deze gezinnen op vakantie te kunnen sturen. srprs.me draagt zo een steentje bij aan de betekeniseconomie.

Bas srprs.me social sharing

Geven met je hart
srprs.me laat de reisbranche van zijn beste kant zien. Als afsluiter van 2016 stond het steeds wisselende reisthema van de maand in het teken van geven, social sharing. Bas van srprs.me, die vaker video’s maakt namens de organisatie, riep met zijn video iedereen op om geld te doneren. Naast deze donaties deed het team van srprs.me zelf verschillende klusjes bij hun reizigers-community thuis om extra geld in te zamelen; het klassieke ‘heitje voor karweitje’. Zo werden er kasten uit elkaar geschroefd, ramen sticker-vrij gemaakt en ook werd er een heuse bootcamp georganiseerd. Dit alles met als doel om minderbedeelde gezinnen te laten genieten van een vakantie. De gezinnen werden vooraf geselecteerd door de stichting Reis met je Hart. De samenwerking was voor srprs.me een voor de hand liggende keuze, omdat zij zich inzet voor iedereen die om wat voor reden dan ook een vakantie verdient.

39.000 views
De reisorganisatie kan terugkijken op een succesvolle campagne. Niet alleen werd de vlog meer dan 39.000 keer bekeken, ook stuurde srprs.me samen met Reis met je Hart drie gezinnen op verrassingsreis.